Zapraszamy do udziału w kolejnych szkoleniach organizowanych przez Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych.
W miesiącu marcu bieżącego roku zrealizowane zostaną dwa szkolenia tematyczne dla przedstawicieli organizacji pozarządowych z powiatu mikołowskiego:
W miesiącu marcu bieżącego roku zrealizowane zostaną dwa szkolenia tematyczne dla przedstawicieli organizacji pozarządowych z powiatu mikołowskiego:
- Sztuka nawiązywania pierwszego kontaktu - niezbędna umiejętność pracownika organizacji pozarządowej,
- Zarządzanie finansami w organizacji pozarządowej i zamykanie roku budżetowego.
Szkolenie nt.: Sztuka nawiązywania pierwszego kontaktu - niezbędna umiejętność pracownika organizacji pozarządowej , odbędzie się 16 marca 2013 w godzinach 9.00-15.30 w Galerii Miejskiego Domu Kultury w Mikołowie.
Program szkolenia pozwoli uczestnikom poszerzyć umiejętności komunikacyjne oraz nabyć samoświadomości w zakresie komunikowania się. Uczestnicy będą mieli możliwość pracy nad swoimi umiejętnościami w zakresie nawiązywania i utrzymywania kontaktu z uwzględnieniem indywidualnych stylów komunikowania się, granic kontaktu, osobowości oraz czynników niewerbalnych.
Szkolenie prowadzić będzie pani Agnieszka Czercowa-Bańczyk - trener, pedagog i psychoterapeuta, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.
Szkolenie prowadzić będzie pani Agnieszka Czercowa-Bańczyk - trener, pedagog i psychoterapeuta, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.
Szkolenie nt.: Zarządzanie finansami w organizacji pozarządowej i zamykanie roku budżetowego, odbędzie się 23 marca 2013 roku, w godzinach 9.00-15.30 w siedzibie Śląskiego Ogrodu Botanicznego (ul. Sosnowa 5, 43-190 Mikołów).
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak efektywnie zarządzać finansami organizacji aby w możliwie najpełniejszy sposób skuteczne realizować cele danego podmiotu. Szkolenie będzie okazją do omówienia istotnych kwestii związanych z zamykaniem roku budżetowego w organizacji pozarządowej oraz sporządzaniem sprawozdań z działalności za 2012 rok (ustawowy termin sporządzenia sprawozdań mija 31 marca 2013 roku).
Szkolenie prowadzić będzie pani pani Justyna Bartosiewicz - trener, doradca podatkowy, członkini Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak efektywnie zarządzać finansami organizacji aby w możliwie najpełniejszy sposób skuteczne realizować cele danego podmiotu. Szkolenie będzie okazją do omówienia istotnych kwestii związanych z zamykaniem roku budżetowego w organizacji pozarządowej oraz sporządzaniem sprawozdań z działalności za 2012 rok (ustawowy termin sporządzenia sprawozdań mija 31 marca 2013 roku).
Szkolenie prowadzić będzie pani pani Justyna Bartosiewicz - trener, doradca podatkowy, członkini Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach.
Zgłoszenia udziału w szkoleniach przyjmowane są w Urzędzie
Miasta Mikołowa - drogą telefoniczną (+48 32 324 84 29) lub za
pomocą poczty elektronicznej (bgr@mikolow.eu).
Warunkiem przyjęcia na szkolenie jest przysłanie zgłoszenia nie
później niż na 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
W zgłoszeniu należy zawrzeć:
- Nazwę i termin szkolenia
- Imię i nazwisko
- Nazwę organizacji
- Adres poczty elektronicznej
- Numer telefonu
O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostarczenie do
Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych kompletnych dokumentów
aplikacyjnych przed dniem rozpoczęcia szkolenia
(dokumenty aplikacyjne dostępne na stronie internetowej www.cisig.pl w zakładce
"do pobrania").
Prosimy pamiętać, że zgłoszenie organizacji oraz potwierdzenie przynależności osób do organizacji pozarządowej, stanowiące część dokumentacji zgłoszeniowej winny być podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania organizacji, zgodnie z zapisami statutowymi.
Wszelkich informacji o sposobie wypełniania dokumentacji udziela biuro projektu Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych - telefonicznie (+48 32 444 64 53) lub za pomocą poczty elektronicznej (cisig@cisig.pl).
Prosimy pamiętać, że zgłoszenie organizacji oraz potwierdzenie przynależności osób do organizacji pozarządowej, stanowiące część dokumentacji zgłoszeniowej winny być podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania organizacji, zgodnie z zapisami statutowymi.
Wszelkich informacji o sposobie wypełniania dokumentacji udziela biuro projektu Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych - telefonicznie (+48 32 444 64 53) lub za pomocą poczty elektronicznej (cisig@cisig.pl).
Szkolenia organizowane są w ramach projektu pt.: Centrum
Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego.